CELEBRITY
Karol Nawrocki przyszedł na kebaba w czapeczce polskiej firmy. Sieć zalały komentarze

Karol Nawrocki 4 października odwiedził Wolanów (woj. mazowieckie), aby spełnić nietypową obietnicę — zjeść kebaba z uczniami miejscowej szkoły podstawowej. Relacja z wydarzenia pojawiła się na oficjalnym profilu prezydenta na TikToku. Uwagę internautów zwróciła jednak nie tylko sama wizyta w lokalu, lecz także strój głowy państwa, a zwłaszcza charakterystyczna bejsbolówka.
Na wizytę w lokalu Nawrocki wybrał jeansy, skórzaną kurtkę i czarną czapkę z daszkiem. Jak się okazało, nakrycie głowy z logo “First to Fight” (z ang. pierwsi do walki) zostało wyprodukowane przez polską markę Charakterni. Firma działa na rynku od ponad dekady i mieści się w Żabnie (woj. małopolskie) — informuje portal tarnow.net.pl. Marka adresuje swoje wyroby głównie do fanów sportów walki.
Czapka to prezent od boksera. Firma powołuje się na wartości patriotyczne
Czapka miała trafić do prezydenta jako prezent przekazany przez boksera Adriana Domalewskiego. “Nie jest tajemnicą, że duża część naszych klientów to osoby związane ze sportami walki. A jak powszechnie wiadomo, pan prezydent również uprawia boks i ogólnie jest miłośnikiem sportu” — mówi w “Gazecie Krakowskiej” Daniel Popiela, jeden z właścicieli marki.
Czytaj także: Wiemy, co w weekend robił Karol Nawrocki. Zaskakująca wizyta
Firma powołuje się też na wartości patriotyczne. “Na przestrzeni lat w naszej polskiej historii słowo CHARAKTERNI było hołdem i ideą dla wolności, polskości, odwagi i niezależności. Tworząc markę CHARAKTERNI, ugruntowaliśmy ją w tych właśnie wartościach” — czytamy na stronie internetowej. Logo ma natomiast nawiązywać do znaku Polski Walczącej
Karol Nawrocki w czapce “First to Fight”. W sieci zawrzało
Wybór prezydenta spotkał się z dużym entuzjazmem u części internautów. “Czapka Charakterni First to Fight. Ale to jest kocisko” — komentuje jeden z nich na serwisie Wykop. Nakrycie głowy spodobało się też na forach kibicowskich. “Nasz Prezydent lubi Polskie Marki, bo jest prawdziwym Polskim Patriotą” — docenia jeden z autorów komentarzy.
Czytaj także: Karol Nawrocki spełnił nietypową obietnicę. Tak zaskoczył uczniów [WIDEO]
Niektórzy internauci przywołują jednak przypadek poprzedniego prezydenta, który również promował rodzimą firmę. “Duda też na początku pokazywał się w koszulkach Red is Bad i takie same reakcje były, a jak się skończyło?” — pisze jeden z komentujących. Inni wytykają też prezydentowi wybór gastronomiczny i zachowanie podczas jedzenia. “Spotyka się z młodzieżą na imigranckim kebabie w ramach promocji zdrowego stylu życia. I ta czapka przy jedzeniu” — wylicza internautka.
Czapka “First to Fight” wyprzedana na pniu. Firma rozważa wznowienie produkcji
Popularność czapki z logo “First to Fight” przerosła oczekiwania producenta. Model, w którym wystąpił Karol Nawrocki, kosztował 109 zł i został już wyprzedany. Producenci poinformowali jednak, że z powodu dużego zainteresowania rozważą ponowne wprowadzenie czapki do sprzedaży.
Czytaj także: “Wielki Bu” zabrał głos na temat Nawrockiego. Tak go nazwał