Connect with us

CELEBRITY

Polacy rzucili się do sklepów IKEA. Godziny czekania w kolejkach. Sieć zabiera głos

Published

on

Kolekcja Gustafa Westmana w Ikei wywołała prawdziwy szturm klientów. Od samego rana przed sklepami ustawiały się kolejki, a niektórzy spędzili noc w namiotach, by zdobyć limitowane produkty.

1 października 2025 r. do sklepów i sprzedaży online Ikei trafiła długo wyczekiwana kolekcja Gustafa Westmana. To pierwsza współpraca szwedzkiego projektanta z marką, a zainteresowanie nią okazało się ogromne. Już pierwszego dnia w Warszawie półki z nowymi produktami pustoszały w kilka chwil.

Premiera kolekcji przyciągnęła tłumy. W internecie krążą nagrania dokumentujące skalę zjawiska. Jedna z użytkowniczek TikToka, @aleksandrags00, pokazała, jak spędza noc w namiocie przed Ikeą, by rano zdobyć wymarzone przedmioty. — Śpię całą noc w namiocie pod Ikeą, żeby zdobyć limitowaną kolekcję Gustafa Westmana — mówiła w nagraniu.

O godz. 8.30 przed warszawskim sklepem kolejka zaczęła się gwałtownie wydłużać. Chwilę później, gdy drzwi zostały otwarte, klienci ruszyli biegiem w stronę działu z nową kolekcją. — O godzinie 9 rozpoczęła się prawdziwa walka — relacjonowała autorka nagrania. Inna internautka, @bu.sia, podkreślała: — Udało mi się dorwać trzy rzeczy. Sekundę później półki były już puste.

Choć dla wielu zdobycie produktów Westmana było powodem do radości, reakcje internautów pokazały inne spojrzenie na sprawę. W komentarzach pojawiły się głosy krytyki wobec konsumpcyjnego szału. “Przeraża mnie ten konsumpcjonizm, to są tylko rzeczy” – napisał jeden z komentujących. Inny dodał: “Spokojnie, za parę miesięcy będą na śmietnikach”. Pojawiały się także opinie mówiące wprost: “Świat oszalał”.

Zobacz także

Kolekcja Westmana, będąca częścią zimowej linii Vinterfint, jeszcze przed premierą budziła ogromne emocje, a 1 października stała się hitem, szczególnie wśród młodych dorosłych.

Na pytania Wirtualnej Polski o skalę zainteresowania sieć odpowiedziała, że kolekcja jest limitowana i nie będzie ponownie zamawiana. “Nie przewidujemy kolejnych zamówień. Niektóre produkty już się wyprzedały, ale inne są jeszcze dostępne” — przekazała Ikea w komentarzu dla WP.

Sieć zaznacza, że zainteresowanie w Polsce było równie duże jak na innych rynkach. “Bardzo się cieszymy, że kolekcja spotkała się z takim dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród młodego pokolenia. W dniu startu sprzedaży, 1 października już rano ustawiały się kolejki przed sklepami, ale byliśmy przygotowani na nieco większy niż zwykle ruch” – podkreślono.

Kolekcja składa się z 12 elementów – w tym lampy, wazonu i półmiska – a projekty Westmana wyróżniają się obłymi formami i intensywnymi kolorami.

Źródło: WP.pl

Dantejskie sceny w supermarkecie. Ludzie rzucili się na ten produkt. Wyrywali go sobie z rąk

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © 2025 USAtalkin